De Reis Naar Het Geluk

23 januari 2019 - Elst, Nederland

download

23  januari 2019

Ik ben nu ruim twee weken thuis en zit vol met energie, was wel even wennen om weer thuis te zijn. De eerste dagen was ik alleen maar aan het denken, van wat ga ik nu doen heb zoveel mooie plannen om te ondernemen. Ik app af en toe met Per, en toen ik heb vertelde dat ik onrustig ben, zei hij je hoeft niks te doen. Ga lekker achterover zitten en het komt allemaal van zelf wel, de Universum heeft allang al een plan voor jou. Vond zo mooi en realiseerde me dat hij verdomd ook nog gelijk had en begon weer te huilen. Dat was huilen van je bent er weer doe rustig aan en laat alles eerst bezinken. En dat heb ik gedaan deed bijna elke dag mijn meditaties, ging wandelen deed aan yoga en toen keerde de rust weer om thuis te zijn.

Ik kan nu terug kijken en vind eigenlijk bizar dat de reis mij zo sterk en zeker hebt gemaakt. Ben nu een boek van NLP aan het lezen en ben helemaal mee eens en lees het alsof het over mij gaat. Lig een cliënt op mijn behandel tafel en ik zeg tegen haar dat ik graag yoga lessen weer wil gaan geven maar niet meer in de sportschool maar voor mezelf, reageerde zij van ik weet een leuke ruimte. Ik dacht okay klinkt goed maar dacht eerst zien, de volgende dag heb ik gelijk gebeld en mocht gelijk komen kijken, en ja hoor ik heb de ruimte. Ben zo blij en ben gelijk druk aan het werk met het regelen voor het starten. Maar daar gaan jullie binnenkort meer van horen.Ook mijn website word geüpdatet en krijg ik een nieuwe pagina bij. Ik heb nu alle vrijheid weer om te  gaan ondernemen zonder dat iemand aan mij trekt, en verwacht dat ik op de bank moet gaan zitten en te doen alsof  het samen zijn alles is in het leven. Ik ben een ondernemer en vind het heerlijk om te ondernemen en het vrijheid om het te doen vind ik belangrijk, en nu kan het ik de dingen doen die mij gelukkig maakt.

Ik weet nu dat mijn geluk het aller belangrijkste is. Mijn geluk zit in de dingen die ik doe en in de mensen die echt om mij geven en mij  respecteren en waarderen voor wie ik ben. Ik voel me weer goed in mijn vel en ben blij dat ik mezelf weer kan zijn. Het was een hele harde les.

1. Marcella:
    23 januari 2019
    Het was een mooie reis/verhaal❤Goed jdat je bent gegaan alleen...Volgens mij heb je veel geleerd xx Marcella
  2. Marcel Vros:
    24 januari 2019
    Volgens mij is het ook heel belangrijk dat je met plezier naar je werk gaat. Je zit er tenslotte het grootste gedeelte van de dag. Leuk om je verhalen te lezen! Gr. Marcel
  3. Yohaila Martis:
    28 januari 2019
    Dankjewel Marcel,
    Leuk dat je mijn verhalen gelezen hebt.
  4. Yohaila Martis:
    29 januari 2019
    Dankjewel Marcella,
    Inderdaad heb zeker veel geleerd en ga lekker door met de Reis want is net begonnen.