Alleen maar niet eenzaam

5 januari 2021 - Rhenen, Nederland

๐€๐ฅ๐ฅ๐ž๐ž๐งย ย ๐ฆ๐š๐š๐ซย ๐ง๐ข๐ž๐ญย ๐ž๐ž๐ง๐ณ๐š๐š๐ฆ

๐——๐—ฎ๐˜ย ๐—ธ๐—ฎ๐—ป!!

Zoveel mensen hebben het idee dat ze ongelukkiger zouden zijn als ze alleen zijn.

Daarom zitten er veel mensen vast in een relatie, uit angst voor het alleen zijn. Of beter de angst voor eenzaamheid.

Ik ben zelf jaren eenzaam geweest het meest in een relatie, en sinds ruim 3 jaar ben ik alleen maar wel heel gelukkig. Eenzaam voelen in een relatie is de kans groot dat er onvoldoende emotionele verbinding is. Voor een groot gedeelte hebben wij het zelf in de hand. Het is goed om bij jezelf te onderzoeken waar het gevoel van eenzaam vandaan komt. Eenzaam voelen en zijn, zit vaak dieper in je veel dieper dan je denkt.ย ๐™๐จ๐ฅ๐š๐ง๐ ย ๐ฃ๐žย ๐ง๐ข๐ž๐ญย ๐ญ๐ž๐ฏ๐ซ๐ž๐๐ž๐งย ๐›๐ž๐ง๐ญย ๐ฆ๐ž๐ญย ๐ฃ๐žย ๐ฅ๐ž๐ฏ๐ž๐งย ๐ž๐งย ๐ฆ๐ž๐ญย ๐ฃ๐ž๐ณ๐ž๐ฅ๐Ÿย ๐ณ๐š๐ฅย ๐ฃ๐žย ๐๐žย ๐ž๐ž๐ง๐ณ๐š๐š๐ฆ๐ก๐ž๐ข๐ย ๐›๐ฅ๐ข๐ฃ๐ฏ๐ž๐งย ๐ฏ๐จ๐ž๐ฅ๐ž๐ง.ย ๐„๐ž๐ง๐ณ๐š๐š๐ฆ๐ก๐ž๐ข๐ย ๐ข๐ฌย ๐ก๐ž๐ญย ๐ฆ๐ข๐ฌ๐ฌ๐ž๐งย ๐ฏ๐š๐งย ๐ฏ๐ž๐ซ๐›๐จ๐ง๐๐ž๐ง๐ก๐ž๐ข๐..ย Maar hoe verbonden kan je met anderen zijn als je de verbinding met jezelf mist?

Als je gelukkig alleen bent en je vindt niet een goede fijne partner, dan is er nog niks aan de hand. Je bent tenslotte even goed gelukkig alleen.

๐‡๐จ๐žย ๐ข๐คย ๐๐š๐ญย ๐๐จ๐ž?

Als Mental physical coach kan ik je hierin ondersteunen.