Naam:
148
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Yohaila Martis,

En ik ben Personal mental physical coach

Ik ben naar Thailand  gegaan op zoek naar het geluk.

Ik ben deze reis begonnen omdat ik wil weten wat de mens uitzonderlijk echt gelukkig maakt.

Over mijn reis

In deze reis heb ik een bewustwordingsproces meegemaakt, waarbij ik ben gaan inzien dat ik jarenlang bewust tegen mijn gevoelens heb verzet, puur voor een ander.

Ik ben keer op keer gekwetst geweest.

Telkens weer deed ik zo mijn best.

Maar ik wil zelf mijn leven weer willen bepalen, mijn zintuigen kunnen beheersen en volledig in bedwang te houden.

Geen strijd meer willen aangaan door mezelf te blijven.

Nu geloof ik meer in mijn innerlijke kracht en heb van deze reis geleerd dat negativiteit in welke vorm dan ook, ik daar afstand van neem.Het niveau van succes-geluk, opwinding,blijdschap,liefde,of wat je maar wenst-dat je innerlijk ervaart, is een rechtstreeks gevolg van hoe je met jezelf omgaat.

De boeddhistische levensstijl heeft mij geleerd, dat door alle verlangens naar zinsbevrediging op te geven en diep in je hart te kijken en te voelen wat je daadwerkelijk wil, en door vrij te zijn van een vals ego,  je dan werkelijk vrede kan vinden en gelukkig zijn.

20181220_163525

Bezochte landen

Ik heb 17 landen (7%) bezocht:

Cambodja, Cuba, Curaçao, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Italië, Mexico, Monaco, Nederland, Portugal, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, Vietnam, Zweden.