Mooi mens

2 december 2019 - Phuket, Thailand

Vandaag vertrek ik na 2 dagen Phuket te zijn geweest, naar Bangkok om even te shoppen en daarna vlieg ik voor 2 weken naar Koh Samui. Het was in Phuket kort maar krachtig. Ik wilde perse naar toe om Linda van Roode te ontmoeten. Linda is ondernemer en heeft in Phuket net haar hotel resort geopend, om daar retraites te mogen ontvangen. Ik heb vanuit Nederland met haar gesproken en een afspraak gemaakt. De bedoeling is om te komen kijken hoe zij dat heeft ontwikkeld en ook voor een rondleiding. Lisa is een heel ambitieuse onderneemster die al jaren onderneemt. Ook heeft Lisa veel in het buitenland gewoond oa in China.

Zij belde mij op om te vragen of ik opgehaald wil worden vanuit mijn resort.  En dat vond ik super aardig van haar. Haar villa is 5 min met de auto van mijn resort vandaan. Het was me een genoegen om haar te mogen ontmoeten, we hebben heerlijk zitten kletsen over het ondernemen en wat de mens nu in deze maatschappij echt nodig heeft. Ik heb aan Lisa verteld dat ik met een nieuwe onderneming bezig ben, wat voor jullie nog geheim moet blijven omdat ik het op mijn eigen tempo wil doen richting mijn doel.

Lisa haar hotel resort is om retraites te kunnen ontvangen onder de naam Lansabai. Prachtig is het en er is aan alles bedacht.  Lisa is een warm persoon met een hart van goud , wij zijn daarna  naar een prachtige strand gereden omdat ze mij graag de omgeving wilde laten zien. Daar hebben wij bij het strand heerlijk zitten lunchen wat er meer op een diner leek.

Lisa bedankt hiervoor ik kom zeker terug.

Het was heerlijk in Phuket ik zat in een rustige  omgeving met een prachtige gebied. Ook hier een lieve UK stel leren kennen waar ik 2 avonden mee heb gesproken en een biertje mee heb gedronken.

Phuket Rawai is prachtig  ik kom zeker weer terug. En nu weer naar Bangkok om te shoppen. Ik spreek jullie weer in Bangkok.

1. Herman & Mariska.:
    12 december 2019
    🍸🍺🍷😎😘🥳🤗👍
  2. Yohaila Martis:
    Lekerrr
  3. Wim Verdouw:
    13 december 2019
    👍🏿 Gaat helemaal goed komen met jou!
  4. Yohaila Martis:
    Gelukkig maar ☺️Wim